16.04.2020
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9
ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА»
від 15.04.2020 р. м. Київ №41-ОД
Про організацію медичного забезпечення
мешканців та гостей м. Києва під час
заходів святкування світлого Христового Воскресіння
(Великодня) по КНП «ДКЛ №9 Подільського району м. Києва»
Відповідно до статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 53, 73 Кодексу законів про працю України та з метою медичного забезпечення мешканців і гостей міста Києва під час святкування світлого Христового Воскресіння (Великодня), -
НАКАЗУЮ:
1. Заступнику директора з поліклінічної роботи Сороченко Н.А., т.в.о. завідувача філії №2 Тимошенко Н.Л., завідувачу філії №3 Костенко А.В., завідувачу філії №4 Пацері В.А. організувати роботу:
18.04.2020 року – субота – за графіком суботи;
19.04.2020 року – святковий вихідний день;
20.04.2020 року – понеділок – вихідний день.
2. Відповідальними адміністраторами за роботу філій №1, №2, №3 та №4 призначити (вдома).
18.04.2020 року – заступника директора з поліклінічної роботи Сороченко Н.О.;
19.04.2020 року – т.в.о. завідувача філії №2 Тимошенко Н.Л.;
20.04.2020 року – завідувача філії №3 Костенко А.В.
3. Т.в.о. заступника директора з стаціонарної допомоги Рубан Т.В. та т.в.о. головної медичної сестри Петренко А.В.:
3.1. Організувати роботу стаціонарної медичної допомоги цілодобово, відповідно до затверджених графіків чергувань відділень на квітень 2020 року.
3.2. Відповідальними адміністраторами по стаціонарній частині призначити:
18.04.2020 року, субота:
9.00-16.00 – Гур’єва О.В., лікар-ординатор;
16.00-9.00 19 квітня – Гур’єва О.В., лікар-ординатор;
19.04.2020 року, неділя:
9.00-18.00 – Міхеєва Н.О., завідувач гастроентерологічним відділенням №1;
18.00-9.00 20 квітня – Мартиненко А.В., завідувач приймальним відділенням;
20.04.2020 року, понеділок:
9.00-18.00 - Рубан Т.В., т.в.о. заступника директора з стаціонарної допомоги;
18.00- 9.00 21 квітня - Рубан Т.В., т.в.о. заступника директора з стаціонарної допомоги.
Контактний телефон приймального відділення стаціонарної частини: 468-40-39.
3.3. Привітати пацієнтів, що перебувають на лікуванні та персонал зі святом.
3.4. Провести інструктаж з персоналом, відповідальними черговими, які задіяні для чергування у вихідні та святковий день щодо першочергових дій персоналу у разі загрози вчинення терористичних або диверсійних актів.
3.5. Забезпечити необхідну кількість вільних ліжок в стаціонарній частині для безвідмовної госпіталізації дітей.
3.6. Забезпечити, при необхідності, проведення консультацій, консиліумів пацієнтам та належний обсяг діагностичних і лікувальних процедур.
3.4. Організувати роботу рентгенологічного кабінету.
18.04.2020 року, субота – вихідний день; (чергування вдома з 9.00 до 13.00 – рентген-лаборант Попова Т.О. (м.т.:063-594-51-14);
19.04.2020 року, неділя – вихідний, святковий день;
20.04.2020 року, понеділок – вихідний день.
5. В.о. завідувача клінічною лабораторією Зінченко А.П. (м.т.:067-978-24-71):
5.1. Забезпечити роботу клінічної лабораторії стаціонарної частини:
18.04.2020 року субота – робочий день по суботі;
19.04.2020 року неділя – вихідний, святковий день;
20.04.2020 року понеділок – вихідний день (вдома чергування з 9.00 до 13.00 фельдшер-лаборант Кузняк І.Г. (м.т.:099-258-32-20).
6. Т.в.о. головної медичної сестри КНП «ДКЛ №9» Петренко А.В.:
6.1. В святковий та вихідні дні призначити для чергування в стаціонарній частині відділеннях кваліфікованих середніх медичних працівників.
6.2. Провести інструктаж з середнім медичним персоналом приймального та інших відділень стаціонарної частини (під особистий підпис) про систематичний огляд приміщень та прилеглих до них територій з метою своєчасного виявлення підозрілих предметів та вибухових пристроїв, а також встановлення даних про підозрілих осіб, що виявляють підвищений інтерес до лікарні.
6.3. Інформувати персонал, відвідувачів та пацієнтів про місце знаходження відповідального чергового по КНП «ДКЛ №9» та його контактний телефон.
6.4 Забезпечити перевірку стану оперативного запасу лікарських засобів та виробів медичного призначення.
6.5. Забезпечити оперативний семиденний запас медикаментів та виробів медичного призначення по відділеннях КНП «ДКЛ №9».
7. Заступнику директора з технічних питань Шевелі А.В. організувати роботу технічного персоналу:
7.1. По стаціонарній частині та філії №1 забезпечити роботу слюсарів-сантехників за графіком:
18.04.2020 з 9.00 до 9.00 19.04.2020 року – Кікоть Н.П. (м.т.:097-754-57-91);
19.04.2020 з 9.00 до 9.00 20.04.2020 року – Макатер О.В. (м.т.:098-012-44-84);
20.04.2020 з 9.00 до 9.00 21.04.2020 року – Кікоть Н.П. (м.т.:097-754-57-91).
Електриків:
18.04.2020 з 9.00 до 9.00 19.04.2020 р. – Остапенко О.Л. (м.т.:098-982-76-39);
19.04.2020 з 9.00 до 9.00 20.04.2020 р. – Зозуля Ю.В. (м.т.:097-736-24-49);
20.04.2020 з 9.00 до 9.00 21.04.2020 р. – Остапенко О.Л. (098-982-76-39).
7.2. З метою ліквідації можливих аварійних ситуацій в філіях №2, №3 та №4 забезпечити чергування слюсарів-сантехніків та електриків 18,19 та 20 квітня 2020 року цілодобово вдома.
7.3. Провести перевірку стану приміщень, зданих в оренду та визначити осіб, які мають право перебування в цих приміщеннях у вихідні та святкові дні.
7.4. Призначити відповідальними адміністраторами по господарчій службі вдома:
18.04.2020 року цілодобово – Заболотний В.В. (м.т.:067-967-62-69);
19.04.2020 року цілодобово – Гладких О.В. (м.т.:067-434-05-27);
20.04.2020 року цілодобово – Заболотний В.В. (м.т.:067-967-62-69).
7.5. Здійснити комплекс заходів по забезпеченню охорони КНП «ДКЛ №9», посилити пропускний режим по допуску на територію автотранспорту, відвідувачів та сторонніх осіб з проведенням ретельної перевірки ввезеного майна та ручної поклажі.
7.6. Вжити заходи по недопущенню паркування транспортних засобів біля відділень стаціонарної частини та прилеглих територій.
7.7. Забезпечити належний рівень благоустрою території закладу.
8. Відповідальність за протипожежну безпеку 18, 19, 20 квітня 2020 року покласти на інженера ЦЗ об’єкту Заболотного В.В. (067-967-62-69).
9. Інженеру з ЦЗ Заболотному В.В. ознайомити та провести інструктаж з персоналом медичного закладу про порядок дій при отриманні повідомлення про можливу надзвичайну ситуацію.
10. Інженеру ЦЗ Заболотному В.В., завідувачам господарством філій №1, №2, №3 та №4, сестрам-господиням структурних підрозділів:
10.1. Перевірити горища, підвали, запасні виходи, господарчі приміщення, під’їзні шляхи до приймального відділення з метою виявлення сторонній підозрілих предметів, легкозаймистих та отруйних матеріалів та речовин.
10.2. Перевірити та опломбувати всі службові та допоміжні приміщення, які не використовуються у вихідні та святкові дні.
11. Про всі надзвичайні події НЕГАЙНО (не пізніше 15 хв. з моменту отримання інформації) інформувати в.о. директора Долота В.Д. (м.т.: 098-525-55-64, 263-77-76) та відповідального чергового по ДОЗ та оперативного чергового інформаційно-аналітичної системи з питань НС територіального вузла Департаменту охорони здоров’я за телефонами: 278-46-40, 284-08-75 цілодобово.
12. Т.в.о. заступника директора з стаціонарної допомоги Рубан Т.В., заступнику директора з поліклінічної роботи Сороченко Н.О.
12.1. Розмістити інформацію про режим роботи структурних підрозділів лікарні в святкові та вихідні дні на дошках оголошення.
12.2. Ознайомити всіх співробітників підпорядкованих підрозділів з даним наказом, а співробітників які задіяні на чергуванні у святкові та вихідні дні під особистий підпис.
13. Інженеру ІАВ Герасимовій Л.В. оприлюднити на офіційному сайті КМДА «Медичний портал» графік роботи КНП «ДКЛ №9» під час святкування Великодня.
14. Копію наказів по КНП «ДКЛ №9» направити до 16.04.2020 року оперативному черговому інформаційно-аналітичної системи з питань НС територіального вузла Департаменту охорони здоров’я (вул. Прорізна, 19, каб. №6).
15. Контроль за виконанням цього наказу покласти на т.в.о. заступника директора з стаціонарної допомоги Рубан Т.В., заступника директора з поліклінічної роботи Сороченко Н.О. та заступника директора з технічних питань Шевелу А.В. згідно з розподілом повноважень.
В.о. директора Володимир Долот