23.09.2020
В рамках проведення інформаційно-комунікаційної кампанії з підвищення обізнаності киян про громадський бюджет виготовлено відеоролик, спрямований на залучення киян до голосування за проєкти громадського бюджету.
Соціальний анімаційний відеоролик :
https://drive.google.com/file/d/11Whhtcdy6NTP5haVyXnMNJ1feuWkNhJq/view?usp=sharing
далі
04.08.2020
З 3 серпня по 7 серпня 2020 року в Україні проводиться Всеукраїнський тиждень підтримки грудного вигодовування.
далі
04.08.2020
З 03.08-07.08.2020р. відбудеться Всеукраїнський тиждень підтримки грудного вигодовування.
далі
04.08.2020
З 3 серпня по 7 серпня 2020 року в Україні проводиться Всеукраїнський тиждень підтримки грудного вигодовування.
далі
03.08.2020
Шановні відвідувачі!
З 01 по 07 серпня 2020 року, в КНП "КДЦ" Подільського району м. Києва проводиться Всеукраїнський тиждень підтримки грудного вигодовування.
Стосовно грудного вигодовування Ви можете звернутися до лікарів жіночої консультації нашого закладу.
далі
23.07.2020
Додаток до листа | ||||||||||
від 20.03. 2018 № 061-3416/ | ||||||||||
ІНФОРМАЦІЯ про надходження і використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб КНП Київської міської клінічної лікарні № 8 за 1 півріччя 2020 року | ||||||||||
ІНФОРМАЦІЯ про надходження і використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб КНП Київської міської клінічної лікарні № 8 заІІ квартал 2020 року | ||||||||||
№ пп | Найменування юридичної особи (або позначення фізичної особи) | Благодійні пожертви, що були отримані закладом охорони здоров´я від фізичних та юридичних осіб | Всього отримано благодійних пожертв, тис. грн | Використання закладом охорони здоров´я благодійних пожертв, отриманих у грошовій (товари і послуг) формі | Залишок невикористаних грошових коштів, товарів та послуг на кінець звітного періоду, тис. грн | |||||
В грошовій формі, тис. грн | В натуральній формі (товари і послуги), тис. грн | Перелік товарів і послуг в натуральній формі (канцтовари, господарські товари, будівельні товари, медикаменти та перев´язувальні матеріали, продукти харчування, м"який інвентар, основні засоби та інші) | Напрямки використання у грошовій формі (стаття витрат) | Сума, тис. грн | Перелік використаних товарів та послуг у натуральній формі (канцтовари, господарські товари, будівельні товари, медикаменти та перев´язувальні матеріали, продукти харчування, м"який інвентар, основні засоби та інші) | Сума, тис. грн | ||||
1 | Фізичні особи | 1 303 083,00 | мед.товари | 1303083,00 | 2220 | мед.товари | 1303083,00 | |||
2 | КНП КМЦ крові | 416 892,36 | препарати крові | 416892,36 | 2220 | препарати крові | 416892,36 | |||
3 | ТОВ Фірма Медіком | 48 897,59 | медикаменти,послуги | 48897,59 | 2240 | медикаменти,послуги | 48897,59 | |||
4 | АТ Київс.вітамін.завод | 5 697,22 | медикаменти | 5697,22 | 2220 | медикаменти | 5697,22 | |||
5 | ТОВ Ворваріс Фарма | 5 000,00 | медикаменти | 5000,00 | 2220 | медикаменти | 5000,00 | |||
6 | ТОВ Гледфарм ЛТД | 37 324,75 | медикаменти | 37324,75 | 2220 | медикаменти | 37324,75 | |||
7 | КНП КМДКІЛ | 3 600,00 | захісні комбінезони | 3600,00 | 2220 | захісні комбінезони | 3600,00 | |||
8 | ТОВ Мед Ек Сервіс | 27 800,00 | аналізатор сечі | 27800,00 | 3110 | аналізатор сечі | 27800,00 | |||
9 | ТОВ Макмодс Фармосютікалс Лімітед | 18 832,00 | медикаменти | 18832,00 | 2220 | медикаменти | 18832,00 | |||
10 | ДП Кондитерська корпорація Рошен | 1 396 182,83 | мед.товари | 1396182,83 | 2220 | мед.товари | 1396182,83 | |||
11 | ГО Ініціатива Е+ | 21 027,36 | мед.товари | 21027,36 | 2220 | мед.товари | 21027,36 | |||
12 | БО Благодійний фонд Криївка вільних | 9 874,30 | мед.,хоз.товари | 9874,30 | 2220 | мед.,хоз.товари | 9874,30 | |||
13 | ТОВ Інтерхім | 45 424,80 | медикаменти | 45424,80 | 2220 | медикаменти | 45424,80 | |||
14 | ВБП Добро людям | 10 240,00 | мед.товари | 10240,00 | 2220 | медтовари | 10240,00 | |||
15 | ТОВ Трокас Фарма Україна | 11,00 | медикаменти | 11,00 | 2220 | медикаменти | 11,00 | |||
16 | КМО ТЧХУ | 13 290,00 | медикаменти | 13290,00 | 2220 | медикаменти | 13290,00 | |||
17 | КМДА Берестовенко Ю.В. | 386 861,06 | мед.товари | 386861,06 | 2220 | мед.товари | 386861,06 | |||
18 | БО Фундація Сео Клаб | 151 878,00 | мед.товари | 151878,00 | 2220 | мед.товари | 151878,00 | |||
19 | АС Манюфекчуринг | 128 890,00 | мед.товари | 128890,00 | 2220 | мед.товари | 128890,00 | |||
20 | ВБО БФ Родини Жебривських | 10 764,00 | телевізори | 10764,00 | 2210 | телевізори | 10764,00 | |||
21 | ТОВ Вітротест | 6 400,00 | тестсмужки | 6400,00 | 2220 | тестсмужки | 6400,00 | |||
22 | ТОВ Юрія-Фарм | 72 652,40 | мед.товари | 72652,40 | 2220 | мед.товари | 72652,40 | |||
23 | БО Всеукраїнський благод.фонд Крона | 30 000,00 | мед.товари | 30000,00 | 2220 | мед.товари | 30000,00 | |||
24 | ФО Керечан Т.М. | 7 500,00 | маски | 7500,00 | 2220 | маски | 7500,00 | |||
25 | НКТЧХ України | 8 500,00 | побутова техніка | 8500,00 | 3110 | побутова техніка | 8500,00 | |||
26 | Редько О.Д. | 5 900,00 | мед.техніка | 5900,00 | 2210 | мед.техніка | 5900,00 | |||
27 | ТОВ Біомед ЛТД | 5 070,00 | мед.техніка | 5070,00 | 2210 | мед.техніка | 5070,00 | |||
28 | БО БФ розвитку іновацій медицини Рімон | 25 509,26 | мед.товари | 25509,26 | 2220 | мед.товари | 25509,26 | |||
Фізичні особи | 747 054,81 | 747054,81 | 557162,36 | 189 892,45 | ||||||
ВСЬОГО: | 747 054,81 | 4 203 101,93 | 4950156,74 | 4760264,29 | 189 892,45 | |||||
Директор КНП КМКЛ №8 | А.М. ПІЛЕЦЬКИЙ | |||||||||
Головний бухгалтер | Н.В. БЕРЕЗЮК | |||||||||
Виконавець:Людмила Брунь 502-64-25 |
16.04.2020
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №9
ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА»
від 15.04.2020 р. м. Київ №41-ОД
Про організацію медичного забезпечення
мешканців та гостей м. Києва під час
заходів святкування світлого Христового Воскресіння
(Великодня) по КНП «ДКЛ №9 Подільського району м. Києва»
Відповідно до статті 32 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 53, 73 Кодексу законів про працю України та з метою медичного забезпечення мешканців і гостей міста Києва під час святкування світлого Христового Воскресіння (Великодня), -
НАКАЗУЮ:
1. Заступнику директора з поліклінічної роботи Сороченко Н.А., т.в.о. завідувача філії №2 Тимошенко Н.Л., завідувачу філії №3 Костенко А.В., завідувачу філії №4 Пацері В.А. організувати роботу:
18.04.2020 року – субота – за графіком суботи;
19.04.2020 року – святковий вихідний день;
20.04.2020 року – понеділок – вихідний день.
2. Відповідальними адміністраторами за роботу філій №1, №2, №3 та №4 призначити (вдома).
18.04.2020 року – заступника директора з поліклінічної роботи Сороченко Н.О.;
19.04.2020 року – т.в.о. завідувача філії №2 Тимошенко Н.Л.;
20.04.2020 року – завідувача філії №3 Костенко А.В.
3. Т.в.о. заступника директора з стаціонарної допомоги Рубан Т.В. та т.в.о. головної медичної сестри Петренко А.В.:
3.1. Організувати роботу стаціонарної медичної допомоги цілодобово, відповідно до затверджених графіків чергувань відділень на квітень 2020 року.
3.2. Відповідальними адміністраторами по стаціонарній частині призначити:
18.04.2020 року, субота:
9.00-16.00 – Гур’єва О.В., лікар-ординатор;
16.00-9.00 19 квітня – Гур’єва О.В., лікар-ординатор;
19.04.2020 року, неділя:
9.00-18.00 – Міхеєва Н.О., завідувач гастроентерологічним відділенням №1;
18.00-9.00 20 квітня – Мартиненко А.В., завідувач приймальним відділенням;
20.04.2020 року, понеділок:
9.00-18.00 - Рубан Т.В., т.в.о. заступника директора з стаціонарної допомоги;
18.00- 9.00 21 квітня - Рубан Т.В., т.в.о. заступника директора з стаціонарної допомоги.
Контактний телефон приймального відділення стаціонарної частини: 468-40-39.
3.3. Привітати пацієнтів, що перебувають на лікуванні та персонал зі святом.
3.4. Провести інструктаж з персоналом, відповідальними черговими, які задіяні для чергування у вихідні та святковий день щодо першочергових дій персоналу у разі загрози вчинення терористичних або диверсійних актів.
3.5. Забезпечити необхідну кількість вільних ліжок в стаціонарній частині для безвідмовної госпіталізації дітей.
3.6. Забезпечити, при необхідності, проведення консультацій, консиліумів пацієнтам та належний обсяг діагностичних і лікувальних процедур.
3.4. Організувати роботу рентгенологічного кабінету.
18.04.2020 року, субота – вихідний день; (чергування вдома з 9.00 до 13.00 – рентген-лаборант Попова Т.О. (м.т.:063-594-51-14);
19.04.2020 року, неділя – вихідний, святковий день;
20.04.2020 року, понеділок – вихідний день.
5. В.о. завідувача клінічною лабораторією Зінченко А.П. (м.т.:067-978-24-71):
5.1. Забезпечити роботу клінічної лабораторії стаціонарної частини:
18.04.2020 року субота – робочий день по суботі;
19.04.2020 року неділя – вихідний, святковий день;
20.04.2020 року понеділок – вихідний день (вдома чергування з 9.00 до 13.00 фельдшер-лаборант Кузняк І.Г. (м.т.:099-258-32-20).
6. Т.в.о. головної медичної сестри КНП «ДКЛ №9» Петренко А.В.:
6.1. В святковий та вихідні дні призначити для чергування в стаціонарній частині відділеннях кваліфікованих середніх медичних працівників.
6.2. Провести інструктаж з середнім медичним персоналом приймального та інших відділень стаціонарної частини (під особистий підпис) про систематичний огляд приміщень та прилеглих до них територій з метою своєчасного виявлення підозрілих предметів та вибухових пристроїв, а також встановлення даних про підозрілих осіб, що виявляють підвищений інтерес до лікарні.
6.3. Інформувати персонал, відвідувачів та пацієнтів про місце знаходження відповідального чергового по КНП «ДКЛ №9» та його контактний телефон.
6.4 Забезпечити перевірку стану оперативного запасу лікарських засобів та виробів медичного призначення.
6.5. Забезпечити оперативний семиденний запас медикаментів та виробів медичного призначення по відділеннях КНП «ДКЛ №9».
7. Заступнику директора з технічних питань Шевелі А.В. організувати роботу технічного персоналу:
7.1. По стаціонарній частині та філії №1 забезпечити роботу слюсарів-сантехників за графіком:
18.04.2020 з 9.00 до 9.00 19.04.2020 року – Кікоть Н.П. (м.т.:097-754-57-91);
19.04.2020 з 9.00 до 9.00 20.04.2020 року – Макатер О.В. (м.т.:098-012-44-84);
20.04.2020 з 9.00 до 9.00 21.04.2020 року – Кікоть Н.П. (м.т.:097-754-57-91).
Електриків:
18.04.2020 з 9.00 до 9.00 19.04.2020 р. – Остапенко О.Л. (м.т.:098-982-76-39);
19.04.2020 з 9.00 до 9.00 20.04.2020 р. – Зозуля Ю.В. (м.т.:097-736-24-49);
20.04.2020 з 9.00 до 9.00 21.04.2020 р. – Остапенко О.Л. (098-982-76-39).
7.2. З метою ліквідації можливих аварійних ситуацій в філіях №2, №3 та №4 забезпечити чергування слюсарів-сантехніків та електриків 18,19 та 20 квітня 2020 року цілодобово вдома.
7.3. Провести перевірку стану приміщень, зданих в оренду та визначити осіб, які мають право перебування в цих приміщеннях у вихідні та святкові дні.
7.4. Призначити відповідальними адміністраторами по господарчій службі вдома:
18.04.2020 року цілодобово – Заболотний В.В. (м.т.:067-967-62-69);
19.04.2020 року цілодобово – Гладких О.В. (м.т.:067-434-05-27);
20.04.2020 року цілодобово – Заболотний В.В. (м.т.:067-967-62-69).
7.5. Здійснити комплекс заходів по забезпеченню охорони КНП «ДКЛ №9», посилити пропускний режим по допуску на територію автотранспорту, відвідувачів та сторонніх осіб з проведенням ретельної перевірки ввезеного майна та ручної поклажі.
7.6. Вжити заходи по недопущенню паркування транспортних засобів біля відділень стаціонарної частини та прилеглих територій.
7.7. Забезпечити належний рівень благоустрою території закладу.
8. Відповідальність за протипожежну безпеку 18, 19, 20 квітня 2020 року покласти на інженера ЦЗ об’єкту Заболотного В.В. (067-967-62-69).
9. Інженеру з ЦЗ Заболотному В.В. ознайомити та провести інструктаж з персоналом медичного закладу про порядок дій при отриманні повідомлення про можливу надзвичайну ситуацію.
10. Інженеру ЦЗ Заболотному В.В., завідувачам господарством філій №1, №2, №3 та №4, сестрам-господиням структурних підрозділів:
10.1. Перевірити горища, підвали, запасні виходи, господарчі приміщення, під’їзні шляхи до приймального відділення з метою виявлення сторонній підозрілих предметів, легкозаймистих та отруйних матеріалів та речовин.
10.2. Перевірити та опломбувати всі службові та допоміжні приміщення, які не використовуються у вихідні та святкові дні.
11. Про всі надзвичайні події НЕГАЙНО (не пізніше 15 хв. з моменту отримання інформації) інформувати в.о. директора Долота В.Д. (м.т.: 098-525-55-64, 263-77-76) та відповідального чергового по ДОЗ та оперативного чергового інформаційно-аналітичної системи з питань НС територіального вузла Департаменту охорони здоров’я за телефонами: 278-46-40, 284-08-75 цілодобово.
12. Т.в.о. заступника директора з стаціонарної допомоги Рубан Т.В., заступнику директора з поліклінічної роботи Сороченко Н.О.
12.1. Розмістити інформацію про режим роботи структурних підрозділів лікарні в святкові та вихідні дні на дошках оголошення.
12.2. Ознайомити всіх співробітників підпорядкованих підрозділів з даним наказом, а співробітників які задіяні на чергуванні у святкові та вихідні дні під особистий підпис.
13. Інженеру ІАВ Герасимовій Л.В. оприлюднити на офіційному сайті КМДА «Медичний портал» графік роботи КНП «ДКЛ №9» під час святкування Великодня.
14. Копію наказів по КНП «ДКЛ №9» направити до 16.04.2020 року оперативному черговому інформаційно-аналітичної системи з питань НС територіального вузла Департаменту охорони здоров’я (вул. Прорізна, 19, каб. №6).
15. Контроль за виконанням цього наказу покласти на т.в.о. заступника директора з стаціонарної допомоги Рубан Т.В., заступника директора з поліклінічної роботи Сороченко Н.О. та заступника директора з технічних питань Шевелу А.В. згідно з розподілом повноважень.
В.о. директора Володимир Долот
далі
07.04.2020
В рамках проведення Європейського тижня імунізації 22.04.2020 року (9.00-11.00) буде проводиться телефонне консультування щодо питань імунізації за телефоном: 098-955-19-77.
далі
02.04.2020
Умови надання медичної допомоги в КНП ,,ШВД N 1 " ВОКМР (КМДА) з 01.04.2020 відповідно до договору з НСЗУ
далі
01.04.2020
КНП "КЛ №15" підписала договір з НСЗУ на надання медичних послуг по пакетам:
-СТАЦІОНАРНА ДОПОМОГА ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ БЕЗ ПРОВЕДЕННЯ ХІРУРГІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ
-СТАЦІОНАРНА ДОПОМОГА ДОРОСЛИМ ТА ДІТЯМ З ПРОВЕДЕННЯ ХІРУРГІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ
-ЛІКУВАННЯ ГОСТРОГО МОЗКОВОГО ІНСУЛЬТУ
-АМБУЛАТОРНА ВТОРИННА ТА ТРЕТИННА МЕДИЧНА ДОПОМОГА