Увага! Сайт знаходиться в стадії бета-тестування та наповнення контентом.
 
Головна / Новини мед. закладів / всі медичні заклади
Новини
всі медичні заклади  
З 24 березня по 24 квітня 2025 року проводиться Місячник боротьби з туберкульозом

24.03.2025

далі

 

 

Які безоплатні обстеження можна пройти у сімейного лікаря?

19.03.2025

Сімейний лікар — це ваш головний медичний помічник. Він допоможе контролювати
здоров’я, вчасно виявити захворювання та запобігти серйозним проблемам.
Підписавши декларацію з лікарем, ви отримуєте право на безоплатні медичні послуги.
Які послуги у сімейного лікаря безоплатні?
Ваш сімейний лікар може:
• Проводити медичні огляди.
• Призначати аналізи та діагностику: загальний аналіз крові, аналіз крові на рівень
холестерину, глюкози, загальний аналіз сечі, швидкі тести на вагітність, тропонін, ВІЛ, вірусні
гепатити В і С.
• Проведення інструментальних обстежень: електрокардіографія, пікфлоуметрія,
отоскопія, офтальмоскопія, камертональні тести, а також вимірювання гостроти зору.
• Лікувати поширені хвороби, травми та отруєння.
• Спостерігати за хронічними захворюваннями та коригувати лікування.
• Надавати невідкладну допомогу.
• Направляти до лікарів-спеціалістів за потреби.
• Робити щеплення та інші профілактичні процедури.
• Вести неускладнену вагітність.
• Контролювати здоров’я дітей.
• Призначати ліки, зокрема за програмою “Доступні ліки”.
• Виписувати довідки.
Які обстеження вам гарантовані за віком?
Крім основних послуг, сімейний лікар направляє на безоплатні профілактичні
обстеження:
• Гіпертонія (від 40 років) — кожні 2 роки, за факторами ризику (куріння, зайва вага) —
щорічно.
• Цукровий діабет (від 45 років) — раз на рік.
• Рак молочної залози (жінки 50–69 років) — мамографія раз на 2 роки, за факторами
ризику — з 40 років.
• Колоректальний рак (50–75 років) — обстеження раз на 2 роки, за факторами ризику
— щорічно.
• Рак простати (чоловіки 50+) — раз на 2 роки; за спадковими факторами — щорічно з
40–45 років.
• Туберкульоз (за групами ризику) — щорічно.
Якщо лікар рекомендує пройти скринінг — не відкладайте.
Чому важливо відвідувати лікаря щороку?
Навіть якщо вас нічого не турбує, профілактичний огляд допоможе виявити приховані
загрози для здоров’я.
• Оновлюйте дані у лікаря (телефон, адресу), щоб залишатися на зв’язку.
• Дотримуйтеся календаря щеплень: дорослі мають вакцинуватися від дифтерії та правця
кожні 10 років.
• Приділіть час собі — регулярна перевірка здоров’я може запобігти розвитку хронічних
захворювань.
Ваш лікар завжди поруч, але найкращий спосіб подбати про себе — не ігнорувати
профілактику!

далі

 

 

Медичні послуги за програмою медичних гарантій

13.03.2025

далі

 

 

Медичні послуги за програмою медичних гарантій

13.03.2025

далі

 

 

Медичні послуги за програмою медичних гарантій

13.03.2025

далі

 

 

Медичні послуги за програмою медичних гарантій

13.03.2025

далі

 

 

У рамках проєкту «Dovidka.Info»

06.03.2025

Ворог клонує чатботи “Укрзалізниці”. Як не втратити своїх даних? 

Росіяни розробляють двійників чатботів волонтерських і державних установ. Інколи мета шахраїв — отримати стратегічно важливу інформацію, а інколи причина банальна: зібрати персональні дані або вкрасти у вас гроші. 

Знайти й заблокувати такі сторінки не так легко. Над цим працює кіберполіція, але, поки в роботі одна, на її місці з’являється інша. 

Чатбот єВорог, через якого можна повідомляти про пересування російських військових та техніки РФ, має 6 клонів. А чатбот «Укралізниці» для купівлі квитків має щонайменше 5 двійників. Деякі з цих клонів існують, але не працюють. Тож, натрапивши на такий, ви просто не зможете нічого придбати в той момент, коли дуже треба. Усі ці боти неконтрольовані. І  потенційно в будь-який момент їх автори зможуть підробити механізм придбання квитка для того, щоб украсти ваші кошти.

Як викрити такий бот? 

Фейкові боти: 

  • виглядають майже ідентично до справжніх ботів, відрізняються лише одним зайвим символом (літерою) в назві або посиланні

  • не мають блакитної позначки верифікації або мають підроблену — у вигляді емоджі (його можна купити в преміумверсії Telegram, емоджі трохи відрізняється від справжньої позначки за кольором чи розміром, тож шанс помилитися все одно існує)
  • можуть відповідати вам російською мовою або мати меню російською
  • можуть не працювати, що на користувача справляє враження, начебто державні сервіси неякісно зроблені й підводять, коли вони потрібні

Щоб точно визначити, чи бот, яким ви користуєтеся, не підробка, можна скористатись інструментом «Ботчекер» на сайті Dovidka.info.

Що таке ботчекер і чим він допоможе? 

Це база перевірених українських чатботів. Ботчекер розробили фахівці Центру стратегічних комунікацій спільно з кіберполіцією, Мінцифрою та Держспецзв’язку.

«За три роки існування ботчекера ним скористалося 100 тисяч людей. Ми розробили його у 2022 році. Тоді різні державні органи почали активно створювати чатботи в Telegram, бо в умовах хаосу й невизначеності це допомагало швидко контактувати з громадянами. Росіяни зорієнтувались і почали створювати фейки. Наш ботчекер — це простий інструмент, що допомагає людям самостійно виявляти такі підробки й не бути обманутими. Адже проблема досі актуальна та її масштаб не варто недооцінювати. Ми навіть знаємо про ситуацію, коли росіяни клонували чатбот військової школи, у якому люди реєструвалися на навчання.  Так шахраї могли отримували особисті дані військових.  Тож дуже важливо звертати увагу на ці ризики. Поширюйте цю інформацію та навчайте друзів та рідних, як захистити себе і свої дані», – закликає  заступник керівника Центру стратегічних комунікацій Микола Балабан. 

Як працює ботчекер?

  1. Введіть у пошукове поле назву або посилання на чатбот.
  2. Отримайте інформацію про його справжність, розробника та кількість фейкових клонів.
  3. Якщо бота немає в базі та він здається підозрілим, повідомте кіберполіцію через чатбот @stopdrugsbot (BRAMA в Telegram). Експерти перевірять його і, якщо він виявиться ворожим, уживатимуть заходів для його блокування.

Будьте уважні! Не дайте ворогу можливості обдурити вас та отримати доступ до ваших даних чи грошей!

далі

 

 

З 20 лютого 2025 року пацієнти почнуть отримувати повідомлення з ЕСОЗ через Viber

24.02.2025

Viber йому буде доставлено СМС.
Наступним етапом доставки повідомлень з ЕСОЗ буде доставка пуш
повідомлень через Дію. Про це також додатково проінформуємо.
Якщо пацієнт не має телефону?
Пацієнти, які не мають телефону, як і раніше, зможуть отримати
інформаційну довідку.
При реєстрації в електронній системі охорони здоров’я пацієнтів, які не
мають телефону, з типом методу автентифікації пацієнта “за документами” лікар
створює е-рецепт, е-направлення та роздруковує інформаційну довідку, яка
дублює ту ж інформацію, що у е-рецепті чи е-направленні, а також додатково код
підтвердження.
Якщо обрана автентифікація через іншу особу (для дітей до 14 років або для
недієздатних осіб як додатковий спосіб автентифікації), то повідомлення
надходитиме одному з батьків або законному представнику.

далі

 

 

З 20 лютого 2025 року пацієнти почнуть отримувати повідомлення з ЕСОЗ через  Viber

21.02.2025

Додаток

З 20 лютого 2025 року пацієнти почнуть отримувати повідомлення з ЕСОЗ через  Viber

 

Повідомлення з Електронної системи охорони здоровʼя (ЕСОЗ) з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення з 20 лютого 2025 року надходитимуть в Viber. СМС при цьому залишаться як гарантований канал доставки таких повідомлень.  Відповідні зміни стали можливі завдяки змінам внесеним в постанову КМУ № 411 “Деякі питання електронної системи охорони здоров’я” від 25 квітня 2018 року.

У разі наявності в пацієнта Viber  повідомлення з ЕСОЗ першочергово надсилатиметься саме цим каналом зв´язку. 

У разі відсутності у пацієнта Viber йому буде доставлено СМС. 

Наступним етапом доставки повідомлень з ЕСОЗ буде доставка пуш повідомлень через Дію. Про це також додатково проінформуємо.

 

Якщо пацієнт не має телефону?

 

Пацієнти, які не мають телефону, як і раніше, зможуть отримати інформаційну довідку. 

При реєстрації в електронній системі охорони здоров’я пацієнтів, які не мають телефону, з типом методу автентифікації пацієнта “за документами” лікар створює е-рецепт, е-направлення та роздруковує інформаційну довідку, яка дублює ту ж інформацію, що у е-рецепті чи е-направленні, а також додатково код підтвердження.

Якщо обрана автентифікація через іншу особу (для дітей до 14 років або для недієздатних осіб як додатковий спосіб автентифікації), то повідомлення надходитиме одному з батьків або законному представнику.  

 

далі

 

 

Роз’яснення НСЗУ

11.02.2025

далі

 

 

 

1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  

Реєстрація

Вхід










Або зареєструйтесь

Наявність ліків